מחסן אטום למים – באמת יש דבר כזה ?

מחסן אטום למים

שאלתם אותנו רבות לגביי מחסן גינה אטום למים , אז ככלל אין דבר כזה מחסן אטום 100% למים – בואו נזכור כי מחסן ומבנה בכלל הינו בנוי מהמון חלקים , מסילות מרווחי צירים ופתחי אוורור כך שבמידה ואתם מתכוונים לצלול עם מחסן הגינה שלכם סביר להניח שהוא יטבע .

אך אף אחד לא באמת מתכוון לכך אז המונח הנכון הוא מחסן מוגן גשם – ושכזה כול המחסנים לגינה מוגנים מגשם , גשם כזה שמגיע כמובן מהשמיים .

אך גם פה יש סייג , עדיין יש מעט מקרים (ממש מעט) במיוחד בסופות שהרוח החזקה מצליחה לקחת את טיפות הגשם ומכניסה אותם בזוויות שונות דרך פתחי האוורור וחיבורי הדלתות והמסילות .

דבר זה זניח לחלוטין ויכול לקרות אולי ב7 ימים בשנה שמזג האוויר ממש סוער , אך בנינו זה לא משהו שאמור להדאיג אתכם גם אם יכנסו אנחנו מדברים על מעט טיפות ולא משהו רציני .

קצת טיפים להתקנת מחסן גינה טובה

  1. להתקין את מחסן הגינה שלכם בהתאם להנחיות ולא לשכוח שום סרט איטום / בורג / שיבה שמופיעה בחוברת ההתקנה .

2. להתקין את המחסן אך ורק על משטח מפולס וקשיח – כזה שלא גורם למחסן לעמוד בלחץ מיותר ובכיפופים לא נחוצים .

3. לדאוג לרצפה – במידה והמחסן מגיע ללא רצפה – ניתן לרכוש רצפות למחסן יעודיות או לדאוג לאטום את שלדת המחסן עם הריצוף שלכם בבית – חומרים טובים לאיטום המחסן הינם “סיליקון סופר 7” או “סיקה פלקס “

נדרג לכם את אטימות המחסנים לגינה ?

אז רק אם זה ממש חשוב לכם ולמרות הנאמר מעלה שכל המחסנים מוגנים מגשם נוכל לדרג לכם את מידת האטימות של מחסני הגינה .

במקום הראשון – מחסן פנל מבודד בהתאמה אישית – במיוחד אם נרכש עם רצפה – המתקינים מבצעים איטום בכל חלקי המחסן עם מסטיק יעודי לאיטום .

במקום השני – מחסן פלסטיק / מחסן LIFETIME – המחסן מגיע עם רצפה משלו , וכן כל חלקי הפלסטיק יושבים בלחץ מה שעוזר רבות לאטימות המחסן

במקום השלישי – מחסן עץ – למרות שהוא נרטב יש לו גג רחב וגדול שמרחיק את המים מהיסודות

במקום הרביעי – מחסן מתכת – במידה ומותקן כהלכה ועם רצפה ישנה אטימות טובה .

מעוניינים בקבלת יעוץ מקצועי? מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו ייצור איתכם קשר.
מידע מקצועי
עקבו אחרינו
מוצרים קשורים
דילוג לתוכן