מחסן מתכת – תשובות

לשאלות נפוצות

מהם היתרונות של שימוש במתכת לבניין מחסן? מה מאפיין מחסני מתכת חדשים? והאם מחסן מתכת יכול להתאים גם למזג האוויר בישראל?

מתכת היא בין חומרי הגלם הנפוצים בעולם ואין פלא שמשתמשים בה גם עבור בניית מחסנים. מצד שני, עד לפני מספר שנים העדיפו לקוחות פרטיים ומסחריים בישראל לוותר על מחסן מתכת בגלל תנאי האקלים. הנחת המוצא הייתה שהמתכת סופגת חום ולא מתאימה למזג אוויר חם ולח כמו שיש באזורים מסוימים ברחבי הארץ, אך כיום המצב השתנה. הדור החדש של מחסני מתכת אטרקטיבי במיוחד בישראל ומסתבר שיש לו יתרונות שקשה למצוא בסוגים אחרים של מבני אחסון.

המחסן שיגרום לך לחשוב מחדש על המתכת

חברת ID GARDEN גאה לייבא ולשווק בישראל מחסני מתכת מעולים באיכות בלתי מתפשרת. מחסן מתכת של ID GARDEN יגרום לך לחשוב מחדש על פתרונות אחסון, יעזור לך לחסוך בהוצאות ובעיקר יסייע לך לישון בשקט בלילה. נוסף על כך, רק במחסני ID GARDEN ניתן למצוא חוברת התקנה מפורטת שתחסוך עבורך הוצאות על הזמנת מתקין מקצועי ודלתות מחוזקות בעלות עובי של 0.4 מ”מ שישמשו אותך שנים רבות.

מאפייני מתכת ויתרונותיה בבניית מחסנים

החשש מפני רכישת מחסן מתכת, שליווה רבים מעמנו בעבר, נבע מהמאפיינים של המתכת כחומר גלם. במחסנים הישנים היו חורי הברגה לא חופפים שהקשו על ההתקנה ודלתות הזזה דקות ורעועות. זה היה עקב האכילס של מחסני המתכת מהדור הקודם, אך כיום מדובר במוצר מושלם ללא רבב. למעשה, רק במחסן מתכת ניתן להבטיח כניסה ואחסנה נוחה וקלה, לחסוך בהוצאות תחזוקה ואפילו להוסיף חלון שמש מרשים ואסתטי.

התאמת מחסן מתכת למזג האוויר בארץ

מחסן מתכת מתאים למזג האוויר בארץ כי הוא עמיד בפני נזקי השמש. בכל הנוגע לאגירת חום, הדגמים החדשים מגיעים בצבע בז’ עם משקוף חום שמוריד משמעותית את עומס החום ועדיף על פני הצבעים הכהים. לא רבים יודעים זאת, אך בהשוואה בין מחסן מתכת איכותי לבין מחסן מתכת ישן יותר בצבע כהה נמדדו פערים של 15 מעלות בקיץ. זהו פער יוצא דופן שמדגיש עד כמה שווה להשקיע במתכת כאשר בונים מחסנים איכותיים.

עמידות ללא פשרות

מבחינת האספקטים הנוגעים ללקוחות פרטיים ומסחריים, הסיבה העיקרית לקנות מחסן מתכת איכותי היא כמובן העמידות של מחסני מתכת לאורך השנים. בהשוואה לכל האלטרנטיבות הקיימות, אין באמת תחליף לעמידות של המתכת וליכולת שלה לחסוך בהוצאות על ניקיון, תחזוקה וכן הלאה. המתכת מתאימה לבתים פרטיים כי היא משדרגת את החצר והגינה והיא פופולארית לא פחות בעסקי לוגיסטיקה, מפעלים, ארגונים וחברות ייצור ושיווק. רק עם המתכת אפשר להבטיח עמידות של המחסן בכל תנאי מזג האוויר ויעילות גבוהה בקיץ ובחורף כאחד.

היכן מוצאים מחסן איכותי?

מובן שלא כל מחסן מתכת עומד בסטנדרטים הנדרשים. את הדור החדש של המחסנים אפשר למצוא רק אצל חברות שמתמחות בכך. יש גם המון חיקויים שעלולים לבלבל את הלקוחות, אך יצירת קשר עם חברה שמתמחה בשיווק וייבוא מחסנים היא הפתרון הטוב ביותר עבור קהל היעד וציבור הלקוחות.

יש לך שאלות על מחסן מתכת? בשביל זה אנחנו כאן!

חברת ID GARDEN מזמינה אותך להתרשם מהקטלוג החדש של מחסני מתכת ולהצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים. השירות והאמינות של ID GARDEN הם הטובים בענף ומאחורינו ניסיון משמעותי בהתאמת פתרונות אחסון לצרכי לקוחות כמוך. מטרתנו היא לעזור לך ליהנות מהיתרונות של המתכת גם בבניית מחסנים והתאמה אישית של פתרונות אחסון לגינה או לעסק. אנו מחכים לך עכשיו במספר 054-4350182 עם אפשרויות רצפה לכל סוגי הקרקע והפתעות נוספות!

מעוניינים בקבלת יעוץ מקצועי? מלאו את הפרטים ונציג מטעמנו ייצור איתכם קשר.
מידע מקצועי
עקבו אחרינו
מוצרים קשורים
דילוג לתוכן